Doç. Dr. Ufuk Balaman'ın “A Longitudinal Case Study of L2 Interactional Competence Development in the ELT Classroom: Teachability and Learnability of L2 Interactional Practices” başlıklı makalesi SSCI-Q1 indeks kategorisinde yer alan “International Journal of Applied Linguistics” isimli dergide yayımlandı.
Makaleye linkten ulaşabilirsiniz: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/ijal.12765
TED Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi Lisanüstü Programlarımıza Başvurular Başladı!
Kabul şartları, önemli tarihler ve gerekli belgeleri öğrenmek için tıklayınız. (Yüksek Lisans Programı için link)
Kabul şartları, önemli tarihler ve gerekli belgeleri öğrenmek için tıklayınız. (Doktora Programı için link)
İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Görevlimiz Mehmet Sak’ın “Language teacher educator wellbeing in online classes: An analytic autoethnography” başlıklı makalesi SSCI-Q1 indeks kategorisinde yer alan “European Journal of Education” isimli dergide yayımlandı. Makale, öğretmen eğiticilerinin profesyonel yaşantılarının sistematik olarak incelenmesi çağrılarına istinaden analitik otoetnografi araştırma yöntemini kullanarak erken kariyer dönemi öğretmen eğiticilerinin iyi oluş (wellbeing) deneyimlerine ışık tutmaktadır.
TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngiliz Dili Eğitimi Bölümü öğretim üyelerimizden Doç. Dr. Ufuk Balaman, Eğitim Bilimleri alanında Bilim Akademisi Genç Bilim İnsanı Ödülü’nü (BAGEP 2025) kazandı!
Kendisini bu değerli başarısından dolayı tebrik ediyor, akademik çalışmalarında başarılarının devamını diliyoruz!
İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Görevlimiz Mehmet Sak’ın Dr. Arkadiusz Pietluch (University of Rzeszów, Polonya) ile ortak yazarlı "Navigating the flow: The dynamic nature of language learners’ well-being in directed motivational currents" başlıklı makalesi SSCI-Q1 indeks kategorisinde yer alan “International Journal of Applied Linguistics” isimli dergide yayımlandı.
Doç. Dr. Ufuk Balaman, JCR (Web of Science) Dilbilim sıralamasına göre SSCI endeksinde listeli 296 dergi arasında en iyi 3. dergi; Eğitim sıralamasına göre ise SSCI endeksinde listeli 760 dergisi arasında ise en iyi 15. dergi olan SYSTEM (1879-3282) dergisinde Yayın Kurulu Üyesi olmuştur.
Doç. Dr. Ufuk Balaman'ın "Pre-service language teachers’ collaborative management of the shared video-mediated interactional space for pedagogical task design” başlıklı makalesi SSCI-Q1 indeks kategorisinde yer alan “Linguistics and Education” dergisinde yayımlandı.
Makaleye bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz:
Doç. Dr. Ufuk Balaman'ın "Pre-service language teachers’ collaborative management of the shared video-mediated interactional space for pedagogical task design” başlıklı makalesi SSCI-Q1 indeks kategorisinde yer alan “Linguistics and Education” dergisinde yayımlandı.
Makaleye bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz:
İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı Dr. Öğretim Üyemiz Semih Ekin'in "Development of Interactional Competence in a Virtual Exchange Setting: Focus on Diversification of Participatory Actions” başlıklı makalesi SSCI-Q1 indeks kategorisinde yer alan “International Journal of Qualitative Methods” dergisinde yayımlandı.
Makaleye bağlantı üzerinden ulaşabilirsiniz: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/16094069251316743
TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi ile Türk Eğitim Derneği arasında 2019 yılından beri yürütülen TED Ambassadors projesi, her geçen yıl artan bir ilgiyle öğretmen adaylarının ufkunu genişletmeye devam ediyor. Üniversitenin mezun olmak üzere olan Eğitim Fakültesi son sınıf öğrencilerinin hem mesleki hem de kişisel gelişimlerine büyük katkı sağlayan bu proje, geleceğin eğitimcilerine benzersiz bir deneyim sunuyor.