Skip to main content

Dr. Mehmet Sak, Genç Araştırmacı Ödülü’ne Layık Görüldü!

İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Görevlimiz Dr. Mehmet Sak, İstanbul Medipol Üniversitesi’nde düzenlenen 4. Uluslararası Psychology for Language Teachers and Learners Konferansı’nda (ICPLTL-2025), üstün akademik potansiyeli, yenilikçi araştırma faaliyetleri, ve alana sağladığı değerli katkılardan dolayı “Genç Araştırmacı Ödülü”ne layık görülmüştür. 

Doç. Dr. Melike Ünal Gezer’in Projesi BAP Kapsamında Fon Desteği Almaya Hak Kazandı!

TED Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi Bölümü öğretim üyemiz Doç. Dr. Melike Ünal Gezer'in "Optimizing *Older Young Learners’ Sociolinguistic and Sociocultural Awareness via Linguistic Landscapes" başlıklı projesi önerisi TEDÜ Bilimsel Araştırma Projeleri (BAP) kapsamında fon desteği almaya hak kazandı.

Doç. Dr. Ufuk Balaman’ın Ortak Yazarlı Makalesi Yayımlandı...

İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyemiz Doç. Dr. Ufuk Balaman’ın, "From a Learner's Perspective: Tracing L2 Interactional Competence Development in Video-Mediated Task-Based Interactions" başlıklı ortak yazarlı makalesi International Journal of Applied Linguistics dergisinde yayımlandı.
Makaleye linkten ulaşabilirsiniz:
https://doi.org/10.1111/ijal.70008

TEDÜ ELT Öğrencilerimizin LAD Projesi Kabul Edildi!

TED Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Bölümü öğrencilerinden Zeynep Akyazı  ve Buğra Naim Acar tarafından tasarlanan TEDÜ-Lisans Öğrencileri Bilimsel Araştırma Desteği Projesi (TEDÜ-LAD) kabul edildi.

"Listening to the Voices of Students at Language Preparatory Programs: A Need Analysis" başlıklı projede, araştırmacı öğrenciler İngilizce hazırlık programlarında öğrenim gören öğrencilerin sürece bakış açılarını inceleyecekler.

Doç. Dr. Ufuk Balaman'ın Ortak Yazarlı Makalesi Yayımlandı...

İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyemiz Doç. Dr. Ufuk Balaman’ın, "Claims of teacher learning and retrospective tracing of claimed events in video-mediated transnational virtual exchange interactions" başlıklı ortak yazarlı makalesi Applied Linguistics dergisinde yayımlandı.
Makaleye linkten ulaşabilirsiniz:
https://doi.org/10.1093/applin/amaf055

Subscribe to